Tuesday, April 13, 2010

RIDE WITH & EXTRAGEAR



Sabtu,10hb Apr 2010..tepat Jam 7.30am,aku dah terpacak tggu Sifu Turbo kat Dinas.Tunggu punya tunggu ramai yg tiba.So pada pagi tu kami buat kayuhan berkumpulan bersama dgn geng Extragear,Penang.Seramai 13 org rider menyahut cabaran yg boleh dikatakan 9/10 tahap ujian mental dan fizikal dkerah hingga full throttle.So utk tatapan semua layan saja gambar2 di bawah.


Tuan Shahidan masih bertenaga lagi..kari kepala ikan punya pasai..masing2 dok tggu ja..Cuaca pada hari tu agak panas...tp enjoy..


Ni la dia Geng kelab Extragear.Depa ni mmg power...


Rauf Jr..awat hari ni kayuh pelan sgt?

Raif mmg turbo.Hampa tengok gaya climbing ride dia,mcm sapa?mcm dia laa...

Ni la dia org kuat Pawana,merangkap sweeper.Gerek Rauf pun dia sentai ingat x ingat jaa..dari mula start mood tak brp nak fun sbb sifu tak ikut sama..suruh ambik gambaq pun dah tak mau..

Aku masih boleh senyum,tp dlm hati siapa yg tahu?tapi enjoy trek ni..


Faizal Seagate and Bro TNB.Faizal rupanya Jiran setempat dgn rmh aku.5 tahun dok kat M.Perdana baru kenai.Aku dah rojer dia,ada ja kayuhan aku kan call.

Amboi Pak N kita..boh nasi tu dok senyum kat sapa pulak?

Tu dia..lepas dah kena rengkuh,melantak ingat tak ingat semua..


Lauk-pauk habis dibedal oleh kami semua.Terima Kasih banyak2 kpd Tuan Shahidan..krn menjemput kami makan di rumah tuan.Nanti boleh buat lagi kot?hee...hee..

No comments: