Monday, August 18, 2008

BM Jamboree

Sambungan dari penulisan blog yang terdahulu pada bulan Julai, kini pendaftaran kemasukan penyertaan untuk BM Jamboree sudah ditutup. Walaupun yang demikian, masih ramai lagi yang masih merayu kepada AJK agar penerimaan penyertaan dibuka. Difahamkan, budget untuk Jamboree ini agar terhad, terutamanya kos pembikinan jersey agar tinggi, justeru itu AJK BM Jamboree terpaksa menghadkan bilangan peserta kali ini.

Setakat ini, sudah ada sebanyak 617 orang peserta telah berdaftar, walaupun pada awalnya dikatakan hanya 500 penyertaan akan diterima. Syabas diucapkan kepada para AJK BM Jamboree atas keberkesanan promosi mereka. Diharapkan komen-komen pada SP Jamboree yang lalu akan dijadikan iktibar untuk AJK BM Jamboree, agar penyediaan Jamboree kali ini akan lebih rapi, terancang and kepentingan keselamatan para pengayuh lebih diutamakan.

Yang lebih mengembirakan lagi, terdapat sebanyak 17 peserta yang telah berdaftar nama dibawah panji PAWANA RIDERS. Ini semestinya sesuatu yang amat memberangsangkan. Pujian harus diberikan kepada setiap satu peserta atas keberanian and tekad untuk menyahut cabaran aktiviti lasak ini. Berikut adalah senarai nama terkini:






No comments: